Počítačové hry sa zamerali na hardstyle

Do tejto sekcie môžete pridávať články, ktoré sa týkajú hier a ostatných vecí.

Počítačové hry sa zamerali na hardstyle

Poslaťod dpk1 » Pon 11. Jún 2012 9:11:51

Už o pár hodín oznámia Noisecontrollers svoju účasť na novom koncepte počítačových hier – Take On Noisecontrollers. Jedná sa o spojenie dvoch, na pohľad odlišných svetov: hardstyle hudba sa dostáva do sveta počítačových hier. Na moje otázky mi exkluzívne odpovedal vedúci celého projektu Take On Noisecontrollers, Joris-Jan Van`t Land.

Ahoj Joris-Jan, v prvom rade by som ti chcel poďakovať, že si si našiel čas podeliť sa s nami o exkluzívne informácie z prostredia vývoja tejto hry. Na začiatok ma samozrejme zaujíma, ako sa zrodil nápad vytvorenia hry Take On Noisecontrollers?
Ahoj, v prvom rade je mi potešením odpovedať na vaše otázky, ďakujem za váš záujem. Hra Take On Noisecontrollers je malý projekt, na ktorom som začal pracovať čisto z vlastného záujmu pred viac než rokom. Hardstyle počúvam veľmi dlho, sám som sa zúčastnil na mnohých veľkých festivaloch, no a popri tom sú hry a vývoj hier mojou veľkou vášňou. Takže pred viac ako rokom som skontaktoval Noisecontrollers, čiže chalanov Bas Oskam a Arjan Terpstra a spýtal som sa, či by nemali záujem byť súčasťou projektu, ktorý by spájal hry s hardstyle.

Obrázok

Prečo práve Noisecontrollers? Aká bola ich reakcia na tento nápad?
Našťastie sa mi ozvali veľmi rýchlo a od začiatku boli z projektu nadšení. Sami sú fanúšikmi hier a poznali naše predchádzajúce hry z dielne Bohemia Interactive. No a prečo Noisecontrollers? Zo všetkých hardstyle DJ-ov/producentov sú skrátka mojími najobľúbenejšími. Mnoho trackov, ktoré mám rád, pochádzajú práve od nich a ich vystúpenia sú vždy perfektné. Jedným z mojích najvačších zážitkov na veľkých hudobných akciách bolo ich vystúpenie na In Qontrol 2009, kde hrali hymnu Ctrl.Alt.Delete. Ich štýl hudby spája presne to, čo od hudby očakávam: pravú nefalšovanú energiu spolu s povznášajúcou sa melódiou.
Ako dlho ti trvala príprava hry?
Nakoľko som na celom projekte pracoval len vrámci mojho voľného času, mimo pracovných hodín, trvalo mi to dlhšie ako kebyže sa projektu možem venovať aj počas dňa. V podstate to však bola celkom fajn zmena, nemal som žiadne presné termíny na dokončenie hry, i keď sme hru plánovali vydať o niečo skôr, a to vrámci X-Qlusive Noisecontrollers party v januári 2012. Všetci sme však boli zaneprázdnení inými projektmi, vystúpeniami na akciách, dokončovaním hier, vydaním albumu a samozrejme našimi normálnymi životmi. Ak to mám celé odhadnúť, povedal by som, že daný projekt nám zabral zopár týždňov celodennej práce. To, že sme na projekt napokon mali viacej času, nám umožnilo dopracovať koncept a vylepšiť jeho obsah.

Obrázok

Máš v pláne pracovať na nejakých iných projektoch s hardstyle tématikou?
Osobne dúfam, že je to malý krôčik smerom k projektom, ktoré budú spájať hry s hudbou hardstyle. Z hľadiska predaju sa tieto dve zložky síce veľmi neprekrývajú, ale určite je tu viacero možností. Keďže hardstyle producenti používajú pri tvorbe hudby kvalitné počítače, taktiež často hrajú tento typ hier; ako dôkaz si možme pozrieť posledné vyjadrenia viacerých známych producentov, vrátane Headhunterza. Už len samotné hardstyle akcie niekedy pripomínajú hru: pôsobivé audio a svetelné show, obrovské pódiá a vynímajúce sa témy. Samozrejme veľké letné festivaly využívajú helikoptéry na ich sfilmovanie a poskytujú návštevníkom možnosť zalietania si nad festivalom.
Ďakujem ti za rozhovor . :)

Trailer nájdete tu: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... luMLyczMyM
Nemáte oprávnenie prezerať súbory priložené v tomto príspevku.
Obrázok užívateľa
dpk1
 
Príspevky: 16
Registrovaný: Štv 12. Apr 2012 12:29:26

Späť na Hry

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron